torstai 8. syyskuuta 2022

Riistakamera

Eilen kävin hakemassa riistakameran Möljältä ja purin kuvat laitteesta koneelle.

Kamera kyllä lähettää kuvia suoraan tietokoneelleni. Mutta ei täydellä resoluutiolla. Ja myös minusta tuntuu, että ei lähetä kaikkia!

Ainakin näiden kuvien joukossa oli runsaasti sellaisia, joita en mielestäni ole ennen nähnyt.

Ilmat ovat kääntyneet kovin syksyisiksi ja jopa Ulla alkaa puhella, että kausi saattaa olla pulkassa.
Eikä ole kovin mielekästä tässä energiatilanteessa pitää kahta taloa lämpimänä sähkön avulla.

Toki tänne vielä tullaan, mutta vähiin alkaa käydä. Minä olisin valmis laittamaan mökin talviteloille jo nyt!

Niissä kuvissa, joissa näkyy päiväys, on huomioitava, että ensimmäinen numeropari on kuukausi!

On mulla komeat sarvet!

Otsa menee hiukan ryppyyn, kun mulle ei ole annettu sarvia!

Kuvan laatu on huono, mutta loikka loistava.

Minä olen supi.

Minä olen kaunis kauris!

Albiino?

Tällä bambilla on täplät vielä näkyvissä.
Lienee tämän vuoden poikanen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti