tiistai 21. toukokuuta 2024

Satarastit

Vaihteeksi metsäsuunnistusta, sitä jossa olen tehnyt isoja töppäyksiä tänä vuonna.

Olen alkanut epäillä, että vinttikammarissa viiraa oikein kunnolla.
Vaimo kysyi, että vastako sä nyt sen itse huomaat! 😂


Tänään ykkönen putkeen, mutta kakkosella jo virhe - seurasin edellä meneviä, mutta ymmärsin korjata aiemmin ja olin rastilla ennen heitä.


Sitten aloin suunnistaa itsenäisesti ja tulosta alkoi syntyä.


Vasta ysillä alkoi tulla vaikeuksia, kun en malttanut laskeutua vauhdilla alas mäeltä. En siis ihan tarkkaan tiennyt missä olen, mutta hidastelusta ei suurta virhettä syntynyt, kun olen niin jumalattoman hidas muutenkin.


Kunto on niin huono, että vähänkin korkeammat mustikanvarvut muuttavat etenemisen taaperteluksi.


Olisko kunnon mäkitreenit nyt paikallaan???




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti