Mitään taikoja ei tehty - tänäkään Juhannuksena.
Aaton sauna sentään lämmitettiin, mutta vihtomaan ei tarvinnut ryhtyä. Olemme lopettaneet itsemme ja toistemme piiskaamisen, vaikka Ullan mielestä olen hieman laiska ja saamaton ja tarvitsisin kurinpalautusta.
Söimme kyllä ihan runsaasti, vaikka uusi grillimme ei ihan kympin arvoinen ollutkaan. Siinä kun ei ole valurauta-arinaa, niin käyttö vaatii opettelua ennen kuin liha kypsyy kauniin ruskeaksi.
Aattona sentään palkitsin itseni runsaalla ryypiskelyllä. Saunassa yksi kolmosolut, ruuan kanssa kevytolut ja ennen nukkumaan menoa 2 cl viskiä.
Ja näitten pakollisten toimien lisäksi tein kympin pyöräilyn, ajoin pihatiet ja niitin niiden reunustat, jottei kovin monta punkkia tarttuisi juhannusaterialla.
Siis ikimuistettava juhannus - muista kaiken vielä tänä aamuna!
![]() |
| Tämä saattaa olla piono! |
![]() |
| Tämä on varmuudella unikko. Mutta ei se laatu, josta saisi halpoja trippejä. |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti