torstai 24. elokuuta 2023

Lääkäriin

Tänään oli kolmas päivä, kun viihdyin vessan pöntöllä kauan.

Jos sitä nyt viihtymiseksi voi sanoa, hikeä siinä pukkasi enemmän kuin kevyellä juoksulenkillä.

Olen kertonut aiemmin, että olen laihtunut viime kuukausien aikana muutaman kilon ilman minkäänlaista dieettiä.
Siitä hermostuneena aloin googlata haittavaikutukset Fungorin-lääkkeestä, jota minulle on määrätty kynsisienen poistamiseksi.
Sieltä löytyi, että lääke aiheuttaa mm. ruokahaluttomuutta ja siitä johtuvaa laihtumista.

Toinen haitta on mahdollinen ripuli.

Nyt minulla on sitten molemmat ja päätinkin sitten lopettaa lääkkeen käytön.
Tilasin ajan huomiseksi lääkärille, joka  minulle lääkkeen määräsi.
Katsotaan mitä hän sanoo ja paraneeko ripuli ja alkaako paino nousta!

Lohdutukseksi hain kaupasta uudet juoksutossut.

Vaimo kysyi tiedänkö kuinka monet lenkkarit minulla oikein on.
Sanoin tietäväni ne, jotka ovat aktiivikäytössä. 

Neljät juoksuun kovalla alustalla, kahdet poluille, yhdet suunnistukseen, kahdet nastoitetut talvijuoksuihin ja puolisen tusinaa käytöstä poistettuja kävelyyn soveltuvia.

Sitten minulla on vielä kahdet nahkakengät. Toisia olen käyttänyt tänä vuotta kaksi kertaa, toisia viimeksi jokunen vuosi sitten!

Tässä uudet Hokat lähdössä neitsytmatkalle.
Ovat tuollaiset hempeän väriset - näitä ei voi käyttää kuin kuivalla kelillä. 😕



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti