maanantai 23. toukokuuta 2022

Täyden kympin suoritus!

Turku Rogaining Sprint järjestettiin ensimmäisen kerran v. 2009, tänään oli vuorossa 14. kisa.

Pakkohan sinne oli mennä, kun on ollut kaikissa edellisissäkin mukana.
Syyksi poissaoloon ei riitä se, että polvinivelen kierukka on rikki - ainoastaan omat hautajaiset olisi hyväksyttävä syy.

Lähdin kävellen rastille 80, siitä kun saa täydet 10 pistettä kahteen kertaan, kun käy välillä jollakin toisella rastilla. Suunnittelin käyväni kolmella rastilla ennen paluuta uudestaan tälle rastille.

Rasti oli liian korkean mäen päällä. Ylös pääsin vielä kohtuullisesti, mutta paluu merenpinnan tasolle oli yhtä helvettiä.

Tuskan kyyneliä pyyhkiessäni näkökin sumeni ja totesin, että ainoa mahdollinen rasti on maali.
Suuntasin sinne. Matkalla oli oli yksi yhden pisteen rasti ja ajattelin poimia sen, etteivät koiranleuat pääse kuittaamaan, että Lainemahan on ihan täyden kympin mies.

Tien ja rastin välissä oli valitettavasti niin iso oja, ettei minun jalallani sitä ylitetä. Jatkoin matkaa maaliin ja olin kilpailun nopein mies. Muut viihtyivät keräämässä pisteitä täydet kaksi tuntia - minulla jäi ilmaa sakkopisteisiin yli puoli tuntia.

Suoritukseni oli hyväksytty ja voitin siten ylivoimaisesti oman sarjani pojat 75 v.
Selvyyden vuoksi kerrottakoon, että olin sarjan ainoa osanottaja! 😋

Kilpailu käytiin Kakskerran saarella.
Maisemat olisivat olleet komeat kisan korkeimmilta mäiltä.

Sain peräti kymmenen pistettä.
Tulosraportin mukaan maksimit olivat 215 pistettä.
Terveenä ollessani olen pystynyt keräämään noin sata pistettä.
Tänään jäi hiukan alle...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti