tiistai 5. maaliskuuta 2024

Rikos ja rangaistus

 Nyt Lieto antoi Ilkka-pojalle oikein isän kädestä

Vaihdoin täksi vuodeksi seuraa Liedon Parmasta Turun Metsäkävijöihin. Sitä ei Ukko Yli-Jumala katsonut hyvällä ja sekoitti minun pääkoppani totaalisesti.

Alku 43-54-16-52-51-42-31 meni ihan suunnitelman mukaan.

Sitten jatkoin matkaa, kävin rastilla 55 ja edelleen 44:lla. Sieltä en löytänyt vastausta kysymykseen - en tiedä vieläkään syytä. Reittiviivan mukaan olen käynyt oikealla paikalla mennen tullen.

Piti jatkaa rastille 34, mutta olin sekaisin kuin seinäkello ja etenin aivosumussa tietämättä missä olen ja minne menen.

Kun tulin pellon reunaan paikallistin itseni rastien 33 ja 32 välille pellon reunaan (olin siis rastien 34 ja 33 välissä). Pelto loppui eikä rasti 32 tullut vastaan.

Pysähdyin ja kelloa katsottuani totesin, että otan suunnan pohjoiseen ja odotan että Turku-Hämeenlinna valtatie pysäyttää eksyneen.

Näin tapahtuikin ja löysin itseni tieltä, jota oli tallannut vajaat puoli tuntia aikaisemmin länteen.

Nyt käännyin itään ja löysin hienosti autoni. Sen luona Maija odotteli minua ihmetellen, mitä oli tapahtunut.

Sitä minäkin ihmettelin...

Suunnistus on vaikeaa, jos ei osaa. 😕


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti