maanantai 23. lokakuuta 2023

Huippumoodissa

Kolme viikkoa on täyttynyt Camillan johdolla tapahtunutta juoksuvalmennusta.

Jos nyt ihan rehellinen olen, niin eihän se Camilla meitä johda eikä edes valmenna.

Valmennuksen järjestää Huippumoodi Oy ja yrityksen vetäjä Lasse Seppänen. Hänen tukenaan juoksuvalmennuksessa on Toni Roponen ja Camilla on palkattu viime aikaisten urheilusaavutusten avittamana ryhmän mannekiiniksi.

Ensimmäiset viikot ovat sujuneet kevyen juoksun merkeissä. Pääpaino on ollut hitailla juoksulenkeillä niin alhaisilla sykkeillä, että kävelyä on ollut mukana paljon.
Juoksuharjoituksilla ei ole lihakset tulleet kipeiksi.

Mutta valmennukseen liittyy paljon – ainakin minun mittapuuni mukaan – lihastreenejä. Tietyt tukilihakset ovat olleet kipeinä, kun olen saanut ihan uusia liikkeitä tehtäväksi. Ja lihasvoimat ovat minulla heikot, niitä tässä nyt parannetaan.

Näittenkin suhteen olemme vielä totutteluvaiheessa. Alan jo hieman pelätä, mitä sieltä vielä on tulossa. Odotuksissani on itkua ja hammasten kiristelyä.
Ehkä myös parempaa kestävyyttä ja juoksunopeutta.

Ennen ensi kesää… 😇

Kuvassa vasemmalta Toni, Camilla ja Lasse.
Tuo Lasse kantaa päävastuun harjoitusohjelmien tekemisestä.
Vastuu treenien onnistumisesta on kyllä puhtaasti minulla itselläni.
En raportoi heille päivittäisistä lenkeistä.
Mutta kysellä voin, jos on kysyttävää.
Ovat jopa vastanneet... 😃



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti