lauantai 16. lokakuuta 2021

Tour de Archipelago, finaali

Tour de Archipelagon kauan odotettu finaali käynnistyi tänään sarjan H70 osalta klo 11.08.

Paraisten Bernt ja Sexnappan Ilkka lähtivät matkaan samalla sekunnilla. Minä lähdin suoraan ja B meni ilmeisesti oikealle, siellä kulki polku.
Mä en ymmärtänyt käyristä ja tulin ruskean avoimen alueen luoteiskulmaan. Siitä suunta rastille ja laajan kierroksen jälkeen tulin uudelleen avoimelle aukolle. Nyt otin tarkan suunnan ja onnistuin löytämään rastin. Totesin, että peli on menetetty.

Kakkoselle menin suoraan ja leimattuani B saapui jälkeeni paikalle todeten: JÄTTIPUMMI.

Kolmoselle kiersin polkua pitkin, B meni ilmeisesti suoraan kun näin hänen lähestyvän rastia etelästä sen jälkeen kun olin leimannut rastilla.

Sain sen verran etumatkaa, että miestä ei näkynyt takanani polkuosuudella. Sen jälkeen en osannut enää pummata ja sain lopun juosta rauhallisesti kun tiesin, ettei hän ole päässyt ohitseni.

Maalissa leimasin emitin ja annoin sen järjestäjille purettavaksi.
Emitissä ei ollut yhtään leimausta, joten tuloksena oli hylkäys. Vain vuoden vanha emit oli rikki, kaikilla rasteilla leimausvalo kyllä välähti, mutta ei se auttanut.

B tuli yllättäen vain kaksi minuuttia jälkeeni maaliin ja hän onnitteli minua voitosta. Mä totesin, että kiitos ja onnittelut sinulle - sinä nimittäin voitit kisan!

Kävin kyllä kaikilla rasteilla ja totesin itselleni olevani moraalinen voittaja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti