torstai 6. lokakuuta 2022

Mä eksynyt kokonaan oon!

Kävin aamulla pienessä sateessa pienen pienellä juoksulenkillä.

Sitten talon emäntäkin nousi ylös ja aloimme valmistella mökille lähtöä. Sen verran vanhoja ollaan, että mikään ei tapahdu räjähdysmäisesti – verkkainen toiminta lienee oikeansuuntainen ilmaisu.

Ehdimme kuitenkin Nauvoon loistavasti ennen Alkon sulkeutumista. Täällä viinakauppa menee kiinni näin talvella jo puoli viideltä, tiedoksi tänne tuleville janoisille.


Matkalla ostimme kaupasta perunoita, grillipihvit olimme varmuuden vuoksi hankkineet kaupungista, vaikka parhaani mukaan suosin Nauvon kyläkauppoja.

Mökillä kaikki oli hyvin.
Joten perunat kattilaan ja grilli kuumaksi.

Ennen pimeän tuloa lähdin hakemaan riistakameraa metsästä. Tiesin paikan muutaman kymmenen metrin tarkkuudella mutta en löytänyt sitä.

Kun palasin mökille ja katsoin tulleet sähköpostin, niin siellähän minä riistakameran kuvan mukaan kävelin poispäin kamerasta.

Ehkä huomenna osaan katsoa myös taakseni!

Määrätietoisesti kävelen eteenpäin.
En siis epäillyt hetkeäkään, että olen viiden metrin päässä kamerasta!

Nauvossa myydään naapurini Mika Vahalahden varhaisperunaa näin lokakuussa.
En sitä kyllä kutsuisi varhaisperunaksi, koska kuoret olivat jo aika mahtavat.
Sale Nauvo kertoo ostopäiväksi 7.10.2022.
Minä kyllä ostin ne 6.10.22 klo 15.00! ☝☝



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti