perjantai 21. lokakuuta 2022

Saanko esitellä - olen siniverinen

Eilen olin vuosikokouksessa. En taloyhtiön, vaan Tekun kurssikavereiden kanssa päivittämässä kuluneen vuoden tapahtumia ja nauttimassa hyvää olutta hyvässä seurassa.

Viisi tuntia vierähti ja neljä puolen litran tuoppia tuli tyhjennettyä.
Se oli kyllä liikaa, kun olen totuttanut itseni juomaan yhden kevyt oluen ruuan kanssa.

Heräsin joskus neljän aikoihin ikävään uneen – en tosin aamulla enää muistanut minkälaiseen – ja pyöriskelin puolisen tuntia ennen kuin sain uudestaan unesta kiinni.

Huolimatta häiriöistä ja alkoholista Oura-sormus antoi minulle 91 pistettä ja moitti vain liian nopeasta nukahtamisesta. Garmin ei arvostanut untani ihan niin hyväksi. Ja itse paljon huonommaksi.

Oura muutenkin onnittelee minua hyvistä unista, aktiivisesta elämäntavasta ja tasapainoisesta liikunnan ja levon suhteesta. Ja toteaa, että Ouran tiimi ei ole arvoiseni, olen kuninkaallinen!

Tästä lankeaa kyllä suuri kiitos geeneille – en ihan noin hyviin saavutuksiin pääsisi pelkästään omin avuin!

Tässä Ouran tilasto heinä - syyskuun toimistani.
Jos saa yli 85 pistettä osa-alueesta, niin se on sitten erinomaista.
En tiedä mitä olen tehnyt yhtenä yönä, kun en päässyt tähän arvoon!

Oura väittää, että kuluneet kolme kuukautta ovat olleet unohtumattomia.
Olen parannellut jalkaani ja kärsinyt siitä, että en ole päässyt juoksukuntoon.
Siinä mielessä en tätä jaksoa hevin unohda.
Ehkä rasituksen vajaus on parantanut arvojani?

Tässä viime yön tiedot.
Olen nukahtanut liian nopeasti Ouran mielestä.
Omasta mielestäni uneni ei ollut kovin hyvää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti